Urlop
Drodzy Klienci, w dniach
7-8.11
przebywamy na urlopie.
Wszystkie zamówienia złożone w tym okresie
zostaną wysłane 12.11.
Wszelkie zwroty prosimy nadać do nas po 8.11.
Za utrudnienia przepraszamy,
Zespół Diwajs
1. Chce coś kupić i szukam informacji
1.1 Jak złożyć zamówienie?
Aby złożyć zamówienie należy zaznaczyć wariant produktu widoczny na miniaturkach obok głównej galerii. Następnie dodać produkt do koszyka, przejść do kasy i wypełnić swoje dane adresowe. Płatności można dokonać poprzez szybkie płatności, pobranie lub bezpośrednio na nasze konto bankowe po wcześniejszym potwierdzeniu przez naszego konsultanta nr zamówienia. Numer konta oraz dane zostaną przesłane w wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie zamówienia.
1.2 Jaki jest czas dostawy?
Czas dostawy to średnio 2 dni robocze. Możliwe są jednak opóźnienia po stronie przewoźnika, dlatego maksymalny czas dostawy to 5 dni roboczych.
1.3 Skąd pochodzą produkty?
Paczki wysyłane są bezpośrednio z siedziby naszej Firmy, dzięki czemu docierają do naszych Klientów do dwóch dni roboczych.
2. Złożyłem zamówienie, chce się o nim czegoś dowiedzieć.
2.1 Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
Zdecydowana większość paczek dociera na miejsce w ciągu 2 dni roboczych. Paczki wysyłamy za pośrednictwem firmy InPost.
2.2 Opłaciłem zamówienie, a dostaję informacje o braku wpłaty, dlaczego?
Powodem takiej sytuacji może być fakt, że złożyłeś dwa lub więcej takich samych zamówień. Możliwe jest również, że jeszcze nie zaksięgowaliśmy Twojej wpłaty. Skontaktuj się z nami
2.3 Jak mam śledzić paczkę?
Po nadaniu paczki do Ciebie, otrzymasz wiadomość z serwisu InPost informujący gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka. Status paczki czasem przez dłuższy czas może się nie zmieniać. Nie należy się tym martwić, ponieważ dane aktualizują się z niewielkim opóźnieniem. Nie mamy wpływu na działanie przewoźnika i nie możemy przyspieszyć dostawy lub też aktualizacji statusów.
2.4 Zamawiałem kilka produktów, a otrzymałem jeden.
Nikt nie jest nieomylny, jeśli brakuje zakupionego przedmiotu w zamówieniu, prosimy daj nam znać a wyślemy brakujący element na nasz koszt.
3. Otrzymałem paczkę i mam pytanie lub problem.
3.1 Chcę dokonać zwrotu produktu
Na dokonanie zwrotu masz 14 dni od momentu odebrania paczki. Aby uzyskać szczegółowe informacje skontaktuj się z nami.
Więcej informacji o zwrotach i reklamacjach tutaj.
Drodzy Klienci, w dniach
7-8.11
przebywamy na urlopie.
Wszystkie zamówienia złożone w tym okresie
zostaną wysłane 12.11.
Wszelkie zwroty prosimy nadać do nas po 8.11.
Za utrudnienia przepraszamy,
Zespół Diwajs